گریه چتر ندارد

استفاده از نوشته های این وبلاگ با ذکر نام صاحب اثر مجاز می باشد

گریه چتر ندارد

استفاده از نوشته های این وبلاگ با ذکر نام صاحب اثر مجاز می باشد

تردید

                                       این قدر بلاتکلیف موندم که می گیرم  

                                       دست های مرگ و من اما نمی میرم  

                                                  چشمام گره خورده 

                                                 بدجوری تو چشمات  

                                                  داره جدا می شه  

                                                 دست من از دستات 

                                        تکلیف و روشن کن هستی کنار من  

                                                    یا اینکه می ری تو  

                                                      از  روزگار  من  

                                                   تکلیف و روشن کن  

                                                    این جاده باریکه  

                                                    تو دست تو کبریت  

                                                     این خونه تاریکه  

                                        این قدر بلاتکلیف موندم که می گیرم  

                                        دست های مرگ و من اما نمی میرم 

                                                  چشمام گره خورده 

                                                  بدجوری تو چشمات  

                                                   داره جدا می شه  

                                                  دست من از دستات  

                                     داری می ری قبلش  کبریت و روشن کن 

                                                   وقتی نباشی تو  

                                                    این جا کنار من  

                                                    این جا بدون تو 

                                                  جنس من از چوبه  

                                                  این زندگی بی تو 

                                                  خاکسترش خوبه 

                                      این قدر بلاتکلیف موندم که می گیرم  

                                      دست های مرگ و من اما نمی میرم

نظرات 6 + ارسال نظر
دریا سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:11 ب.ظ http://azjensebaranam.blogsky.com

سلام
بسیار زیباااااا بود
واقعا زیبا و آهنگین بود....
موفق باشید

م.نهانی شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:55 ب.ظ http://www.bighaazloghafie.blogfa.com

درود.

احسان دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:20 ق.ظ http://lakposht.blogsky.com

سلام
مرسی مجتبی جان زیبا بود

خیال یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:59 ب.ظ http://royayekhiyali.blogsky.com

سلام،مرسی که به وبلاگم سر زدید.

مطالبه شما هم جالبه.

بهار. چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:09 ق.ظ http://www.tamammmm.blogfa.com

درود بر شما...
لذت بردم

من سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:41 ق.ظ

فقط طنین صداتو کم داره..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد