گریه چتر ندارد

استفاده از نوشته های این وبلاگ با ذکر نام صاحب اثر مجاز می باشد

گریه چتر ندارد

استفاده از نوشته های این وبلاگ با ذکر نام صاحب اثر مجاز می باشد

ببین گوشی مو هم خاموش کردم

یه امروز و می خوام که نازنینم

فقط  در خدمت عشق تو باشم

به جز تو با کسی کاری ندارم

می خوام از خواب غفلت دیگه پاشم

 

قرار  کاری ی  امروز و  کنسل

دیگه هیچ کاری  از فردا  ندارم

به جز اینکه بشینم  رو به  رو  تو

بگم  من غصه ی  دنیا  ندارم

 

تو اینجا  توو  گلومی  گیر کردی

مثه بغضی که می گه  دیر کردی

نگاه  خیس  ساعت روی دستام

چرا این ساعت و دلگیر کردی   

 

به حرفات مو به مو  من  گوش کردم

ببین  گوشی  مو  هم  خاموش کردم

آلرژی  دارم  هر  چند  با  گل  یاس

گل  یاس و ببین  من  بوش کردم

 

تو اینجا  توو  گلومی  گیر کردی

مثه بغضی  که می گه  دیر کردی

نگاه  خیس  ساعت  روی  دستام

چرا  این ساعت و دلگیر کردی   

تردید

                                       این قدر بلاتکلیف موندم که می گیرم  

                                       دست های مرگ و من اما نمی میرم  

                                                  چشمام گره خورده 

                                                 بدجوری تو چشمات  

                                                  داره جدا می شه  

                                                 دست من از دستات 

                                        تکلیف و روشن کن هستی کنار من  

                                                    یا اینکه می ری تو  

                                                      از  روزگار  من  

                                                   تکلیف و روشن کن  

                                                    این جاده باریکه  

                                                    تو دست تو کبریت  

                                                     این خونه تاریکه  

                                        این قدر بلاتکلیف موندم که می گیرم  

                                        دست های مرگ و من اما نمی میرم 

                                                  چشمام گره خورده 

                                                  بدجوری تو چشمات  

                                                   داره جدا می شه  

                                                  دست من از دستات  

                                     داری می ری قبلش  کبریت و روشن کن 

                                                   وقتی نباشی تو  

                                                    این جا کنار من  

                                                    این جا بدون تو 

                                                  جنس من از چوبه  

                                                  این زندگی بی تو 

                                                  خاکسترش خوبه 

                                      این قدر بلاتکلیف موندم که می گیرم  

                                      دست های مرگ و من اما نمی میرم