گریه چتر ندارد

استفاده از نوشته های این وبلاگ با ذکر نام صاحب اثر مجاز می باشد

گریه چتر ندارد

استفاده از نوشته های این وبلاگ با ذکر نام صاحب اثر مجاز می باشد

دور یعنی چند متر ؟

از دور چراغ های کوچیک و کم سو شون دارند چشمک می زنند

دور یعنی چند متر ؟

دریا رو من نمی تونم متر کنم عاقلانه هم نیست که شبونه  با لباس به آب بزنم و برسم به چراغ هایی که یک خط موازی رو روی دریا درست کردند

حتی اگه روز بود و خورشید بودو چراغ های کشتی هایی که موازی هم لنگر انداختند پیدا نبود  و تن خسته شون دیده می شد بازم با لباس به آب نمی زدم

آخه من قهرمان شنا نیستم که این چند متر و شنا کنم و با افتخار بگم ، ها ... دیدی بهتون رسیدم

شاید اگه قهرمان شنا هم بودم بازم این کار و نمی کردم

آخه فکر نکنم تن خسته این کشتی ها از نزدیک دیدنی باشند

چه خوبه که شب ها چراغ هاشون روشنه و از این جا روی سنگ های خشن ساحل دیدنشون نرم و زیباست...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد